Міфи про електромобілях
Електромобілі, як і будь-яке інше технічне нововведення, швидко порослі безліччю міфів: від цілком раціональних і пов'язаних з турботою про довкілля до досить дивних і безглуздих. У цій статті ми зібрали для вас найбільш поширені помилки, пов'язані з електрокарами і нещадно їх розвінчуємо. Матеріал допоможе вам дізнатися нове і розширити знання про своєму транспорті.
Міф 1. Електромобілі не роблять істотного впливу на покращення екології
Реальність. Електричні двигуни не виділяють в атмосферу вуглекислий газ. А викиди від ДВС, встановлених в гібридах і плагін-гібридах мінімальні, при цьому відповідають актуальним нормативам. Масове використання електрокарів дозволяє значно знизити загазованість міст. До того ж, моделі можна заряджати від поновлюваних джерел електроенергії, що скорочує видобуток і споживання викопних ресурсів.
Міф 2. Електрокари довго і незручно заряджати
Реальність. Ваш електротранспорт можна зарядити від звичайної розетки з напругою 220 Вольт. Поставили на ніч на зарядку, ще й зекономили на використання нічного тарифу. Для швидкої зарядки є спеціальні зарядні станції, на яких за 30 хвилин АКБ заряджається повністю і кількість таких точок в Україні постійно зростає. За цей час ви встигнете випити кави. При використанні електрокара в міських умовах запасу ходу в 160-170 км вистачить на 2 дні.
Міф 3. Купівля електромобіля не окупається
Реальність. Вартість машин на електричній тязі з кожним роком буде знижуватися, при цьому, уряди різних країн, в тому числі і України, пропонують різноманітні податкові пільги. Витрати на обслуговування електромобіля протягом 5 років становлять 45% від його вартості. Для машин з ДВС ця сума еквівалентна вартості самого автомобіля.
Міф 4. Акумуляторні батареї легко запалюються
Реальность. Перед поступлением на рынок все электрокары проходят строгую оценку безопасности, поэтому возгорание АКБ без каких-либо внешних причин невозможно. Единичные возгорания были зафиксированы исключительно после аварий и многочисленных повреждений, но такое может случиться и с автомобилем на ДВС. Справедливости ради отметим, что замыкание возможно в случае повреждения днища, но все модели на рынке оборудованы специальной защитой.
Миф 5. Электромагнитное поле, вырабатываемое электрокаром, пагубно влияет на здоровье
Реальність. Для початку зазначимо, що шкідливий вплив електромагнітних полів в побуті не було підтверджено якимись серйозними дослідженнями. Електромагнітне поле електромобіля за своєю інтенсивності мало відрізняється від поля, що виробляється електропоїздом, тролейбусом або всіма електроприладами у вашій квартирі. Воно безпечно і не впливає на організм.
Міф 6. Акумуляторні батареї токсичні для навколишнього середовища
Реальність. Цей міф правдивий тільки при неправильної утилізації АКБ. Сучасні батареї не просто утилізують, а переробляють для отримання рідкоземельних металів, цінних сплавів високої чистоти, полімерів та інших матеріалів. 100% АКБ підлягає вторинному використанню, і в Україні існують спеціальні фірми, які займаються переробкою таких відходів.
Міф 7. Безшумні автомобілі небезпечні для пішоходів
Реальность. Электрокары также опасны для пешеходов, как и машины с ДВС. Особенно, если за рулем невнимательный водитель. Современные системы кругового обзора электромобилей позволяют вовремя заметить препятствие даже в условиях плохой видимости. Многих беспокоит безопасность пешеходов с плохим зрением. Но мы уверены, что главное быть внимательным на дороге и тогда удастся избежать аварии независимо от того, за рулем какого авто ты сидишь.
Миф 8. Автомобили на электротяге нельзя эксплуатировать при низких температурах.
Реальність. Це міф повністю розвінчує холодна Норвегія, де більшість автомобілів з електродвигуном. Так, при низьких температурах знижується запас ходу, але некритично. Зниження рівня заряду відбувається в такій залежності — -1℃ на градуснику / -1% заряду. При економному витрачанні ресурсів ви навіть не помітите зниження запасу ходу навіть в найлютіший мороз.
- Електромобілі активно набирають популярність в Україні. Але холодний сезон диктує свої правила експлуатації цього виду транспорту. У даній статті описані основні особливості їзди на електромобілі взимку.
- У даній статті ми підготували поради, які допоможуть вам максимально економно витрачати заряд акумуляторних батарей (АКБ) в тривалій поїздці.