Кошик
48 відгуків
НОВИНКА!!! Запчасти на Nissan Leaf 2018 года ZE1Посмотреть
Кошик
+380 (50) 634-60-81
+380 (73) 634-60-81

Як виросли продажі електромобілів в Україні в 2018 році?

Як виросли продажі електромобілів в Україні в 2018 році?

Статистика показує, що з кожним роком кількість продажів авто на електричній тязі неухильно зростає. І промисловість відгукується на попит, виробляючи нові, ще більш кращі моделі. У даній статті ми розглянемо, як зросли продажі електромобілів в Україні в 2018 році.

 

Секрет популярності електромобілів

 

 

Так як вартість нафти, а відповідно і нафтопродуктів, схильна до серйозних коливань, то і моторне паливо постійно зростає в ціні. Крім того, екологічні вимоги до якості машин постійно підвищуються. Звідси випливає, що майбутнє у ДВС є, але вельми туманне, особливо в ніші легкових автомобілів. На зміну ДВС прийшов електричний двигун, і його популярність постійно зростає. За даними статистики тільки в 2018 році в світі було продано більше мільйона електромобілів, не рахуючи гібридів. Чим же так популярний електромобіль? Своїми перевагами, а це:

• екологічна безпека;
• низька вартість електроенергії;
• зниження вартості обслуговування;
• можливість підзарядки акумуляторів практично від домашньої розетки;
• низькі податки і страховка.

 

Як зросли продажі автомобілів в Україні в 2018 році.

Популярність електромобілів в Україні стрімко зростає. За даними аналітиків і продавців продаж автомобілів в цьому сегменті авторинку зросла за рік майже на 64%. За перше півріччя 2490 українських водіїв стали власниками електрокарів. Статистика показує, що на частку нових машин припадає всього 16%, а решта 84% ввезені в країну з пробігом.

 

 

Найбільшою популярністю користуються японські Nissan Leaf, їх придбали 1261 людина. Це досить скромна машина, в якій з комфортом можуть розміститися дві людини. До плюсів моделі можна віднести трифазний синхронний електродвигун змінного струму, що дозволяє розвивати потужність 109 л. с. при оборотах в межах 2730-9800. Але крутний момент вражає — 280 Нм практично зі старту. Двигун особливого обслуговування не вимагає, а ось на редукторі мастило потрібно міняти через 40 000-50 000 км пробігу. Батарея у Leaf літій-іонна, що видає 24 кВт потужності, що гарантує приблизно 135 км пробігу. Гарантія виробника на батарею 8 років.

 

 

Деталі та вузли трансмісії розраховані на термін служби 100-150 тис. км і цілком піддаються ремонту в наших умовах.

Дивно, що Tesla Model S -123, якій було видано стільки авансів, за кількістю продажів поступається BMW i3, відповідно 182 і 123 одиниці.

 

 

При відносно однакових параметрах, BMW i3 з кузовом хечбек користується більшою популярністю, ніж седан Tesla Model S. Більш місткий салон, кращу якість обробки навіть в бюджетних версіях. Задня підвіска у обох однакова — Mylti-Link, а ось передня на BMW — розпірка набагато краще «подвійного чохла» на Tesla. Відповідно і плавність ходу краще. Батареї в обох моделях однакові, дальність ходу теж, але от дизайн BMW виграє, тому і попит на нього трохи вище.

 

 

Не дотягують до сотні проданих элктрокаров такі популярні моделі з ДВЗ, як Mercedec-Benz, TOYOTA, VOLKSWAGEN, FIAT. За перші шість місяців було продано за 40-50-60 штук.

Необхідність переходу автотранспорту на альтернативні види енергії обговоренню не підлягає. Тому від того, як буде розвиватися інфраструктура сервісного обслуговування електромобілів, залежить і їхнє майбутнє. Великі мережі АЗС вже будують і експлуатують зарядні станції не тільки в містах, але і на трасах, тому електрокар незабаром має можливість перейти з розряду виключно міського звичайний автомобіль для поїздок по будь-якому напрямку.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner